تبلیغات
mylive78 - پیشنهاد فروش شما چیست؟
 
» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

   

پیشنهاد فروش شما چیست؟
چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت 11:03 ق.ظ | نوشته ‌شده به دست محمد ترابی | ( نظرات )
با مشاهده روزنامه‌ها و مجله‌ها می‌بینیم اکثرا تبلیغات مشابه یکدیگر زیاد عمومی ‌هستند . همگی آن‌ها به‌طور غیرمستقیم می‌گویند: «بیایید از ما بخرید، تا ما سود ببریم و ثروتمند شویم.» ولی به این پرسش جواب نمی‌دهند که برای چه می بایست از آنها خرید کنیم.


راه اندازی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه ساز

حال این تبلیغات را با تبلیغی مقایسه بکنید که به‌طور خاص، بسته‌ای مخصوص از محصولات و خدمات را با قیمتی ویِژگزینشه برای افرادی ویِژگزینشه معرفی می‌کند. چنین تبلیغی در بین ده‌ها تبلیغ در همان زمینه متمایز خواهد شد اقطعا ل فروش افزایش می‌یابد.
تبلیغات خود را ویِژگزینشه سازید

تبلیغات خاص و مفرق همواره موردتوجه قرار می‌گیرد. یکی از موارد خیلی مهم جهت مفرق بودن، ارائه قیمت و توجیه آن است. بسیاری از رقیبان قیمت‌ها را به‌راحتی در اختیار علاقه‌مندان قرار نمی‌دهد و همچنین قیمت را توجیه نمی‌کنند. بارها از فروشنده پرسیده‌ام برای چه این پیراهن گران‌تر است و او می‌گوید چون کیفیتش خوبتر است. چنین پاسخ‌هایی کافی نیستند. تعریف کیفیت خوبتر چیست؟

در تبلیغات خود قیمت را توجیه بکنید شرح دهیدکه مشتری با پرداخت قیمت، چه ویژگی ها یی به‌دست خواهد آورد. همین طور حس لحظه ای و فوری ت را در مشتری برانگیزید تا بلافاصله به خرید اقدام نماید .
پیشنهاد اتی که به‌سرعت فروش را ارتقا می‌دهند

ی مجموعه محصولات و قیمت آن‌ها را معین کردید، نوبت به ارائه پیشنهاد ات فروش مناسب می‌رسد. پیشنهاد های فروش آزموده‌شده‌ای وجود دارند که به‌محض به‌کارگیری فروشتان را بیشتر شدن خواهند داد. بر‌خلاف روش‌هایی مانند برگزاری تبلیغات دو وهله ‌ای، هدف اینآموزش فروش مستقیم کالاها است. در اینروش قیمت محصول را ذکر کرده وآن‌را با اطلاعات مکمل توجیه می‌کنید که باعث می‌شود کالای شما خیلی با‌ارزش به‌نظر برسد، پس با ایجاد حس فوری ت ی به خواننده می‌دهید تا او فوراً با بخش فروش ارتباط گرفته و این توصیه فروش را از دست ندهد.

با اینکه این نوع پیشنهاد ات فروش ً به‌صورت کتبی انجام می‌شوند، ولی کارکنان فروش بایستی در مورد پیشنهاد ، تمام اعتراضات ممکن در مورد قیمت، کالاها یا خدمات وبقیه جنبه‌های معلت ه روش ببینند.
انواع توصیه های فروش

در این بخش به نمونه‌های اثبات‌شده‌ای از پیشنهاد ات فروش مستقیم می‌پردازیم که خواننده را وادار به كار سریع جهت خرید از شما می‌کند.
توصیه ات با مدت محدود

این نوع توصیه ات مدت‌دار،آموزش مورد‌علاقه من در فروش است. مشتریان همواره تمایل به تعلل دارند. آنان حتی خرید کالاها ی را که کاملاً ضروری به‌نظر می‌رسد، به تعویق می‌اندازند. با ارائه توصیه ات با مدت زمانی محدود بر این مساله فائق می‌آیید.

در پیام‌های توصیه فروش، ی ارائه کرده و فروش برای را تا مدت محدودی ادامه دهید. مثلاً به مشتری بگویید به تمام افرادی که تا انتها ساعت کاری چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت سفارش را ثبت کنند، کتاب رایگان جایزه داده خواهد شد.

آن دسته از مشتریان محصولات راهنمای ی من که از شهرستان‌ها ارتباط می‌گیرند، ابتدا بسیار زیاد پر انگیزه می باشند ، ولی وقتی در می‌یابند که برای پرداخت بایستی به بانک مراجعه کنند، این‌کار را به تعویق انداخته و بعد از چند روز به فراموشی می‌سپارند. اما امکان پرداخت آنلاین در سایت وجود دارد، ولی برخی از مشتریان کارت بانکی با رمز دوم فعال ندارند یا از خرید اینترنتی وا تمام دارند.

راه‌حلی یافته‌ام که بسیار زیاد موثر واقع می‌شود؛ به‌این ترتیب که هرگاه مشتریان ارتباط می‌گیرند تا در مورد روش خرید سؤال کنند، به آن‌ها توضیح می‌دهم که نامشان و محصول درخواستی را یادداشت کرده ‌ام و یک پیشنهاد بهتر جهت شان دارم. چنانچه تا انتها ساعت کاری همان روز وجه را پرداخت کنند، محصول دیگر به‌عنوان جایزه جهت شان می‌فرستم و چنانچه خرید به فردا موکول شود، این جایزه به آنان تعلق نخواهد گرفت.

چندین مشتری تا به‌حال ارتباط گرفته گفته‌اند که بانک شلوغ بوده و نتوانسته‌اند وجه را پرداخت کنند و تقاضای تمدید این فرصت را تا صبح روز بعد کرده ‌اند در نهایت خرید کرده ‌اند.

به‌طور کلی خریداران ی در‌می‌یابند فرصت ویژه‌ای فراهم شده، ولی به‌زودی انتها خواهد یافت، تمایل خیلی زیادتری به خرید پیدا می‌کنند. چنانچه هیچ توصیه مضخصی نداشته باشیم، خرید تا میزان ممکن به تعویق می‌افتد و در بسیاری از موارد به فراموشی سپرده می‌شود.
توصیه ات تخفیف قیمت

من شخصاً علاقه‌ای به تخفیف قیمت محصولات ندارم، زیرا فکر می‌کنم تخفیف ذهنیت نامناسبی را به مشتری منتقل می‌کند. زیرا زمان ی خودتان فکر بکنید محصول یا خدمتتان ارزشی ندارد، حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد. خیلی ی از افراد هم همین فکر را خواهند کرد.

اما درصورتی ‌که دلیل ی موجه برای تخفیف دارید، این‌گونه پیشنهاد ات می‌توانند موثر واقع شوند. مثلاً اگر کار شما فروش لپ‌تاپ است به‌تازگی تغییراتی در عرضه کالای ایجاد کرده اید، می‌توانید بگویید:

ما عرضه سری نو لپ‌تاپ‌ها را شروع کرده ‌ایم. اما مقادیر بسیار زیاد ی از سری قبلی که کارائی بسیار زیاد بهتر ی دارند باقی مانده است. این اقلام هنوز سیـستم ‌های فوق‌العاده‌ای هستند . ما سرمایه‌گذاری سنگینی در خط انجام داده‌ایم و در حال حاضر می‌خواهیم موجودی انبار قبلی را به‌سرعت به فروش برسانیم.

ما ۱۲۷ لپ‌تاپ در انبار داریم. جهت به‌وجود آوردن یک فرصت بی‌نظیر برای شما، آن‌ها را نه به قیمت اصلی ۸۹۰ هزار تومان، بلکه جهت تامین تعرفه ‌هایمان تنها با قیمت ۵۳۹۷۰۰ تومان عرضه می‌کنیم.

به قیمت ویِژگزینشه ۵۳۹۷۰۰ تومان دقت بکنید که زیاد قابل‌قبول‌تر از ۵۵۰ هزار تومان است. به منطقی ارائه‌شده جهت كم شدن قیمت تذکر بکنید .
توصیه عرضه با تعداد محدود

پیشنهاد عرضه محدود، برای هر نوع محصول، خدمت یا قرارداد مشاوره که افراد بایستی ً مشتاق باشند تا آن‌را بخرند، موثر است.

در واقع اینروش آن‌قدر موثر است که برخی وقتها می‌ارزد که عرضه را به‌صورت هدفمند محدود بکنید . به‌عنوان مثال، اگر کار شما ارائه مشاوره جهت ایجاد سود بیشتر در کسب‌و‌کار است، قطعاً نمی‌توانید به مشتریان نامحدودی رسیدگی بکنید . فرض بکنید با محاسبه زمان ضروری جهت هر مشتری و زمان مورد‌نیاز جهت بقیه کار ‌ها مشتمل بر بازاریابی خدماتتان به این نتیجه رسیدید که در ماه نمی‌توانید بیش از پانزده الی بیست مشتری داشته باشید. از آنجا که در هر صورت مجبورید تعداد مشتریان را محدود نگه دارید پس جهت چه عرضه محدود را جزئی از پیشنهاد نسازید؟
توصیه «اجازه ندهید رقبا زودتر اقدام کنند»

این نوع پیشنهاد ات، یکی از خوب ‌ترین پیشنهاد ات است که اما همواره قابل‌استفاده نیست. در اینروش با به‌وجود آوردن روحیه رقابتی باعث می‌شوید افراد برای از دست ندادن فرصت و به‌دست آوردن محصول یا خدمات به شما هجوم آورند.

ما محصول روش ی خاصی جهت فروشندگان خدمات بیمه‌ای تهیه کرده ‌ایم هر ماه فقط تعداد معین ی از آن‌را به‌فروش می‌رسانیم ما برای خریداران آن است که اگر این مطالب در اختیار همه ‌ رقیبان باشد، روش‌های آموزش داده‌ شده دیگر منحصر‌به‌فرد نخواهند بود. در تبلیغات خود بازاریابان بیمه را تشویق می‌کنیم این بسته روش ی را بخرند، قبل از آن‌که رقیبان آن‌را خریداری کنند. این امر آنها را به اقدام خیلی سریع بدون تصمیم‌گیری‌های زیاد وادار می‌کند. در این روش، با کمیاب ساختن کالایی که چنانچه به‌دست رقیبان بیافتد آن‌ها را در موقعیت بهتری قرار خواهد داد، سود خود را بیشتر شدن می‌دهیم.

بناربن سعی بکنید همواره پیشنهاد ات معین ی برای مخاطب خود داشته باشید. مشتریان با محصولات بی‌شماری احاطه شده‌اند و فروش کار راحتی نیست. ارائه یک پیشنهاد معین می‌تواند فریاند تصمیم‌گیری را برای مشتری آسان سازد فروش شما بیشتر شدن می‌یابد.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید
What do you do when your Achilles tendon hurts? شنبه 14 مرداد 1396 03:58 ق.ظ
I was wondering if you ever thought of changing the structure of your site?
Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a
little more in the way of content so people could connect with it better.

Youve got an awful lot of text for only having 1 or two images.

Maybe you could space it out better?
manicure یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 10:41 ب.ظ
Very great post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really loved browsing your blog posts.
In any case I will be subscribing in your feed and I am hoping you write again very soon!
BHW چهارشنبه 23 فروردین 1396 11:31 ب.ظ
It's a shame you don't have a donate button! I'd most certainly donate to this fantastic
blog! I guess for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed
to my Google account. I look forward to fresh updates and will share this blog with my Facebook group.
Chat soon!
manicure سه شنبه 22 فروردین 1396 05:31 ق.ظ
I have learn some good stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting.
I surprise how a lot effort you put to create such a magnificent informative website.
manicure سه شنبه 22 فروردین 1396 01:06 ق.ظ
Today, I went to the beach front with my kids. I found a sea shell and gave it to
my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put the shell to
her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
She never wants to go back! LoL I know this is totally off topic but I had to tell someone!
manicure دوشنبه 21 فروردین 1396 11:04 ق.ظ
Great article! That is the type of info that are supposed to be shared around the web.
Disgrace on the search engines for not positioning this
publish higher! Come on over and talk over with my website
. Thanks =)
سحر پنجشنبه 2 اردیبهشت 1395 09:15 ب.ظ
خیلی ممنون واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
افتخار میدین پیش منم بیاین
گروه پروانه پنجشنبه 22 بهمن 1394 08:53 ب.ظ
با سلام خدمت مدیر محترم وبلاگ
گروه پروانه برای افزایش بازدید وبلاگ شما اقدام به ارسال پیام به وبلاگها میکند.
اگر میخواید بازدید وبلاگتون افزایش پیدا کنه به ما سری بزنید.
موفق باشید!
minoo چهارشنبه 21 بهمن 1394 11:51 ق.ظ
تبادل لینک یه کار بسیار عالی برای دیده شدن هست ولی نکته مهمش اینه که خود ادون سایت تبادل از رتبه خوب و بازدید بالایی برخوردار باشه. ما صاحب یکی از بهترین سایت های تبادل لینک هستیم با ما همراه شوید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر